Backgrounds
Backgrounds

Wednesday

Cinta Ku Hanye Untuk mu ..

awak jumpa saye kat tempat keje saye time awk jln2 ngn kwn2 awk...kebetulan ad salah seorang dari kawan awk nk pegi tempat keje saye coz saye keje jual top up..kawan awak nk beli top up and jumpe kawan dye kat situ...patu..saye prasan yg awk asyik usha2 saye...awk usha2 saye sambil snyum2..saye suke !! kebetulan time tu..saye lpas clash ngn BF saye...awk p0n lpas clash ngn GF awak...so awk mntak tlg kt kwn awk tu..kwn awk mntk no telefon saye...saye tahu awk yg mntk..tp saye buat x tahu je..sbb saye da start suke kt awk..


lpas tu..awk start mesej saye...saye p0n layan je mesej awk..awk kate..awk mesej ngn saye best sgt...saye suke ...tibe2..satu hari tu..awk mntak couple ngn saye....saye happy sgt..sbb da lame saye tggu saat2 nie...lpas tu..saye p0n accept awk...pastu..time tu saye demam...saye ambik MC..saye cuti keje...awk tnye saye.."nape awk x masok keje?" pastu saye ckp la..."saye sakit" patu..awk risau sgt !!awk sruh saye pegi jumpe doktor...tapi saye ni jenis yang penakut nk jumpe doktor..awk mara saye...awak kate saye ni degil !..hehe..pastu..saye trpakse la pegi sbb saye sayang awak..awak anta saye pegi jumpe doktor..doktor kate saye ni demam panas je...lpas 9 bulan kite couple...tibe2 sikap awk trhadap saye da brubah..awk x kol saye..awk x mesej saye...saye kol awk ..awk x jawab...saye mesj awk..awk x reply..saye sedih...saye p0n mulai rse yg awk ni ad p0mpuan lain..tp saye cbe buang rase syak saye tu...Awak... knp sebelum kita couple, awak baik sgt dgn saya..? awak care sgt pasal saya.. slalu kol.. pas2 awak selalu nk taw pasal saya.... bila saya x sihat, awak mula lah risau..tp bila kita couple br je 9 bulan... awak dah x mcm dulu.. awak dah x sama cm time awak pikat saya dulu..awak buat saya rasa awak dah tak sayang..awak jalan mendahului saya..awak dah tak lihat mata saya..saya sedih awak.....

lpas tu..awk ingt lg x yg saye sakit???doktor kate saye just demam panas..tapi sebenarnye..saye ad kanser hati...saye x nk bgthu awk sbb saye tkut awk risau...saye sruh doktor tu ckp yg saye demam pans je...saye tengah tggu penderma hati saye...tp..x de sorg p0n yg nk derma hati kt saye...saye tkut saye x boleh jumpe awk lagi..da 3 bulan saye tggu penderma hati...tp..x de...hari ni..saye da x larat..saye da x bermaye...saye p0n pergi tinggal kan dunia ni..x de org da yg nk jge awk lpas ni... :'( SELAMAT TINGGAL AWAK !

CITE NI SAYE YANG REKA SNDIRI...SILALAH TINGGAL KOMEN2 AWK SEMUA YE..

1 comment:

Eh , Nak Pegi Mane Tu ??
Dah Bace , Comment Lah Something (^_^)